Naprawy zlecone i gwarancyjne
Kiedy gwarancja a kiedy zlecenie naprawy ?
Zasady napraw i obsługi gwarancyjnej :
Każde urządzenia zakupione w naszej firmie i zainstalowane u klienta posiada gwarancję producenta na okresy przez niego określone.
Naprawy gwarancyjne są realizowane w dwóch wariantach.
I. Zakupione urządzenia podlegające naprawie są przyjmowane i naprawiane nieodpłatnie w sytuacji gdy klient dostarczy je do naszej siedziby osobiście lub za pośrednictwem osoby trzeciej wraz z opisem usterki.
II. Zakupione i zainstalowane urządzenia które klient zleca do naprawy i trzeba je zdeinstalować i ponownie zainstalować podlegają indywidualnej opłacie. Zainstalowane urządzenia nie posiadają obligatoryjnej możliwości demontażu i montażu z tytułu gwarancji urządzenia i gwarancji usługi montażowej.
Zlecenie naprawy pogwarancyjnej realizujemy w sytuacji gdy urządzenia utraciły już gwarancję lub gdy naprawa jest zlecona do urządzeń zakupionych poza siedzibą naszej firmy. Zlecenia naprawy podlegają indywidualnej opłacie ustalonej ze zleceniodawcą.