Regulamin
Regulamin IN REM
Zasady ogólne
- Obsługa i sprzedaż odbywają się na zasadach prawnych obowiązujących w RP.
- Działalność firmy IN REM jest realizowana w zakresie odsprzedaży sprzętu oraz wykonywania usług zgodnych z wpisem do działalności gospodarczej.
- Siedziba firmy mieści się w Bielawie przy ulicy Wolności 11 , istnieje w sieci internet w domenie inrem.eu oraz comlive.pl
- Kontakt z firmą odbywa się poprzez kontakt osobisty , telefoniczny oraz internetowy. Dane kontaktowe zawarte są w witrynie internetowej oraz w fakturach i ofertach wystawianych przez naszą firmę i jej pracowników.
- Wszelką korespondencję należy kierować na konto pocztowe biuro@inrem.eu lub pocztą tradycyjną.
Sprzedaż, gwarancja, serwis
- Wszystkie artykułu będące w sprzedaży są własnością przedsiębiorstwa IN REM, przechodzą na własność kupującego w chwili jego pełnej zapłaty. W związku z tym faktem w każdej stopce dokumentu sprzedaży załączamy zapis o następującej treści :
„FAKTURA jest wezwaniem ostatecznym do zapłaty. Towar z faktury jest własnością sprzedającego do momentu pełnej zapłaty za nią przez nabywcę, po pełnej płatności własność towaru przechodzi na kupującego zgodnie z art. 589 i 590 ,591 Kodeksu Cywilnego. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Ogólne zasady współpracy pomiędzy klientem a sprzedającym reguluje regulamin firmy IN REM”.
- Gwarancja na sprzedane wyroby jest realizowana zgodnie z treścią karty gwarancyjnej oraz poświadczeniem zakupu fakturą lub paragonem wystawionych w siedzibie IN REM oraz wypełnieniem karty reklamacyjnej dostępnej w menu INFO , DO POBRANIA, DOKUMENTY, karta reklamacyjna dla WORD lub PDF.
- Każdy towar sprzedany klientowi posiada odpowiednie terminy gwarancyjne wynikające z umowy pomiędzy kupującym i sprzedającym. Okres gwarancji na sprzęt HIKVISION i Dahua posiada 2 lata gwarancji.
- Gwarancja ze sprzedaży lub umowy zazwyczaj określa dwa terminy gwarancyjne tj. na okres jednego roku lub dwóch lat. Inne terminy gwarancyjne są określane w indywidualnej umowie gwarancyjnej.
- Przyjęcie towarów posiadających gwarancję odbywa się poprzez dostarczenie wadliwego towaru do siedziby firmy IN REM osobiście oraz pocztą i firmą kurierską. Wadliwy towar po uwzględnieniu reklamacji zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy.
- Wadliwy towar będący częścią dowolnego zainstalowanego systemu u klienta nie jest elementem trwale przytwierdzonych do dowolnych powierzchni i nie podlega demontażowi przez firmę IN REM. Każdy element dowolnego systemu powinien być dostarczony przez kupującego. ( dotyczy to w szczególności elementów zabezpieczenia elektronicznego ). Klient ma możliwość zlecenia demontażu sprzętu, który uległ awarii i zakwalifikował się do naprawy gwarancyjnej poprzez odpłatne wykonanie takiej obsługi ( usługi demontażu i ponownego montażu ).
- Artykuły o dużej masie i ciężarze powyżej 40 kg lub wymagające specjalistycznego sprzętu będące instalacją naszej firmy reguluje osobna umowa gwarancyjna, która może wyłączyć dostarczenie uszkodzonego sprzętu przez kupującego.
- Zgłaszanie reklamacji towaru następuje tylko i wyłącznie poprzez złożenie informacji o awarii urządzenia na piśmie lub drogą mailową pod adresem email biuro@inrem.eu lub comlive@comlive.pl . Inne formy zgłaszania reklamacji nie będą rozpatrywane ze względu na nieciągłość dokumentacji drogi reklamacyjnej. Forma telefoniczna, SMS lub komunikator jest niedopuszczalna i nie będzie uwzględniana.
- Zgłaszanie awarii systemu lub urządzenia następuje wyłącznie drogą mailową lub gdy zawiera to umowa o obsługę drogą telefoniczną pod numerem telefonu 746450442. Inne formy powiadamiania nie są uwzględniane ze względów podanych powyżej w naszym regulaminie.
- W sytuacjach szczególnych podjęcie działań usuwających awarie dla systemów zabezpieczenia elektronicznego wymagają indywidualnego trybu wskazania usterki. Dla systemów obsługiwanych łączem internetowym lub telefonicznym, zgłaszający winien przed zgłoszeniem podać dane zasięgu łączy jakimi dysponuje oraz sprawdzić ich działanie. Zgłaszający przed zgłoszeniem usterki winien podać wartość upload oraz download swojego łącza internetowego oraz dla kart SIM wartość zasięgu swojej usługi. Bez podania tych parametrów firma IN REM zastrzega sobie prawo do nie podejmowania naprawy zgłoszonej usterki urządzenia lub systemu.
- Zgłaszający usterki ma obowiązek odczytać z używanego urządzenia kod błędu lub informację o błędzie w sytuacji gdy system działa z innymi urządzeniami lub operatorami medialnymi ( samo stwierdzenie o niedziałaniu systemu nie kwalifikuje automatycznego podjęcia naprawy ). Przy systemach monitoringu używający odczytuje kody błędów z monitora systemu a w przypadku centrali alarmowej lub sterującej z manipulatora tego systemu. Właściwym elementem odczytów awarii są więc tylko i wyłącznie monitor i manipulator.
- Urządzenia mobilne które w danej chwili nie zadziałają a mające możliwość łączenia się z systemami monitoringu lub z systemami alarmowymi i sterowniczymi nie kwalifikują zgłoszenia jako awarii systemu zintegrowanego ze względu na potencjalną awarię routerów, braków zasięgu, awarii operatorów sieci komórkowych, barku dostępu do serwerów transferowych, nie opłacenia własnej usługi telefonicznej czy internetowej lub mylnej interpretacji działania systemu przez używającego.
Ochrona danych osobowych
Poufność Twoich informacji jest dla nas bardzo ważna. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące gromadzenia danych osobowych,
zgodnie z artykułem 13 Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych Unii Europejskiej: IN REM (siedziba główna ul. Wolności 11, 58-260 Bielawa),
przetwarza Twoje dane osobowe w celu wykonania umowy, aby wypełnić zobowiązania umowne i przedumowne oraz odpowiedzieć na ogólne zapytania skierowane do IN REM
Dane osobowe są usuwane, gdy nie są już potrzebne do celów ich dalszego przetwarzania. Przeniesienie danych na osoby trzecie nie ma miejsca o ile nie wyraziła na to zgody osoba, której dane dotyczą.
W odniesieniu do przetwarzania przez IN REM Twoich danych osobowych masz prawo:
1. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w dowolnym momencie,
2. do informacji o zakresie Twoich danych przetwarzanych przez naszą Firmę,
3. do korekty błędnie zapisanych danych lub zakończenia przetwarzania,
4. do usunięcia przechowywanych danych osobowych (jeśli istnieją zobowiązania do przechowywania danych, masz prawo ograniczyć przetwarzanie),
5. do przeniesienia danych,
6. do złożenia skargi do organu nadzoru.
Możesz skontaktować się z nami pod adresem biuro@inrem.eu w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub informacji związanych z polityką przetwarzania danych osobowych w IN REM.